Prowadzenie ciąży

Główną dziedziną medycyny, w której specjalizuje się MediLuxClinic jest ginekologia, dlatego w zakresie naszych usług jest również prowadzenie ciąży. W gabinecie w Szczecinie realizujemy je zgodnie z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego. Każda pacjentka, która pozostaje pod opieką naszych lekarzy, uzyska kompleksową wiedzę zarówno z zakresu przygotowania do zajścia w ciążę, przebiegu ciąży fizjologicznej, jak również powikłanej, rozwiązania ciąży i pomocy w połogu. Prowadzimy diagnostykę mikrobiologiczną, onkologiczną, jak również biochemiczną.

Poza podstawowymi badaniami prowadzenie ciąży obejmuje też diagnostykę ultrasonograficzną z wykorzystaniem zaawansowanych technologii – w tym jednego z najlepszych aparatów stosowanych we współczesnej medycynie – General Electric VolusonE8 Expert.

Nasi lekarze zdobyli szeroką wiedzę w diagnostyce ultrasonograficznej w ciąży, dzięki czemu w oparciu o licencje Fetal Medicine Foundation oceniamy ryzyko wad genetycznych. Do tego celu wykorzystujemy USG położnicze, testy podwójny i potrójny, ocenę echokardiograficzną serca płodu, ocenę całej szczegółowej anatomii płodu oraz parametrów wydolności krążenia z wykorzystaniem przepływów naczyniowych. Pomocnym i miłym dodatkiem jest możliwość rejestracji wyglądu płodu z wykorzystaniem wysokiej rozdzielczości techniki 3D i 4D.

Prowadzenie ciąży w Szczecinie realizujemy z wykorzystaniem technik dostępnych w gabinecie. Dzięki nim możemy ocenić ryzyko porodu przedwczesnego i prognozować potencjalne zagrożenia dla ciężarnej. Mamy możliwość oceny dobrostanu płodu przy pomocy profesjonalnego KTG, dotychczas dostępnego jedynie w szpitalu. Przygotowujemy pacjentkę do porodu zarówno drogami i siłami natury jak i przez cięcie cesarskie.