Prowadzenie ciąży

W naszym gabinecie prowadzimy ciążę zgodnie z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego. Każda pacjentka pozostająca pod opieką lekarzy z naszego gabinetu uzyska kompleksową wiedzę zarówno z zakresu przygotowania do zajścia w ciążę, przebiegu ciąży fizjologicznej jak również powikłanej, rowiązania ciązy i pomocy w połogu. Prowadzimy diagnostykę mikrobiologiczną, onkologiczną, jak również biochemiczną.

Poza podstawowymi badaniami prowadzimy diagnostykę ultrasonograficzną z wykorzystaniem zaawansowanych technologii - w tym jednego z najlepszych aparatów stosowanych we współczesnej medycynie – General Electric VolusonE8 Expert.

Nasi lekarze zdobyli szeroką wiedzię w diagnostyce ultrasonograficznej w ciąży dzięki czemu w opraciu o licencje Fetal Medicine Foundation oceniamy ryzyko wad genetycznych w oparciu o USG, testy podwójny i potrójny, ocenie echokardiograficznej serca płodu, ocenie całej szczegółowej anatomi płodu oraz parametrów wydolności krążenia z wykorzystaniem przepływków naczyniowych. Dodatkowo pomocnym i miłym dodatkiem jest możliwość rejestracji wyglądu płodu z wykorzystaniem wysokiej rozdzielczości techniki 3D i 4D.

Wykorzystując dostępne w gabinecie techniki możemy ocenić ryzyko porodu przedwczesnego i prognozować potencjalne zagrożenia dla ciężarnej. Mamy możliwość oceny dobrostanu płodu przy pomocy profesjonalnego KTG, dotychczas dostępnego jedynie w szpitalu. Przygotowujemy pacjętkę do porodu zarówno drogami i siłami natury jak i przez cięcie cesarskie.